Eilinen ilta meni uutta super-modeemia asennellessa eikä valmista tullut siltikään. Tänään paikalle pyyhälsi IT-tuki ihmettelemään asiaa. Muutaman puhelun ja pitkien jonotusten jälkeen saattoi hän todeta, ettei pysty suurempaan suoritukseen kuin minäkään. Pallo on Telialla jonka pitää vapauttaa linja käyttöömme ja jota he eivät olleet puheista huolimatta tehneet. Kiirehdimme uuden modeemin hakua, että olisimme saaneet netin pystyyn. Nyt näyttää siltä, että joudumme odottamaan sen saman ajan mitä modeemin tulo postin kautta olisi vienyt. Liekö strategista, ettei laitteita kuulu hakea vaan ne normaalisti postitetaan suoraan kotiin, ehtivät sillä välin koodailla linjat kuntoon. Raivostuttavaa kun luvataan asioita jotka eivät pidä. Asiakas on paljon tyytyväisempi, kun saa rehellisiä vastauksia vaikka olisivatkin ikäviä.